Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare
Preț: 30,95 lei
Disponibilitate: în stoc la furnizor
Autor: Alex Mucchielli
ISBN: 978-973-46-5208-2
Editura: Polirom
Anul publicării: 2015
Ediția: a II-a
Pagini: 264
Format: 135x200
DESCRIERE
Editia a II-a
Traducere de Giuliano Sfichi, Gina Puica si Marius Roman
Activitate umana fundamentala, comunicarea a fost studiata de-a lungul timpului de specialisti in diverse domenii. Alex Mucchielli sintetizeaza rezultatele obtinute de psihologi in decursul unui secol de cercetari, pentru a oferi o perspectiva coerenta asupra psihologiei comunicarii. Centrindu-si analiza pe comunicarea interpersonala – de la comunicarea amicala sau in familie pina la dialogul psihoterapeutic, interviu si negociere –, cunoscutul profesor prezinta principalele forme ale acesteia, precum si paradigmele care functioneaza in cadrul disciplinei. Mucchielli propune de asemenea noi concepte relative la comunicarea implicita, comunicarea defensiva si comunicarea proiectiva si arata cum comunicarea poate fi folosita pentru a-i influenta pe ceilalti.
Din cuprins:
Paradigmele de referinta si metodele de studiere a comunicarii • Formele comunicarii interpersonale • Comunicarea implicita si crearea normelor relationale • Comunicarea de sugestie si situatiile de influentare • Comunicarea de aparare sociala • Comunicarea in convorbiri si in dialog
Traducere de Giuliano Sfichi, Gina Puica si Marius Roman
Activitate umana fundamentala, comunicarea a fost studiata de-a lungul timpului de specialisti in diverse domenii. Alex Mucchielli sintetizeaza rezultatele obtinute de psihologi in decursul unui secol de cercetari, pentru a oferi o perspectiva coerenta asupra psihologiei comunicarii. Centrindu-si analiza pe comunicarea interpersonala – de la comunicarea amicala sau in familie pina la dialogul psihoterapeutic, interviu si negociere –, cunoscutul profesor prezinta principalele forme ale acesteia, precum si paradigmele care functioneaza in cadrul disciplinei. Mucchielli propune de asemenea noi concepte relative la comunicarea implicita, comunicarea defensiva si comunicarea proiectiva si arata cum comunicarea poate fi folosita pentru a-i influenta pe ceilalti.
Din cuprins:
Paradigmele de referinta si metodele de studiere a comunicarii • Formele comunicarii interpersonale • Comunicarea implicita si crearea normelor relationale • Comunicarea de sugestie si situatiile de influentare • Comunicarea de aparare sociala • Comunicarea in convorbiri si in dialog
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
RECENZII