Anul meu fără pantaloni • WordPress. com şi viitorul muncii
Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Scott Berkun
ISBN: 978-606-8360-98-0
Editura: Publica
Anul publicării: 2014
Pagini: 328
Format: 14,5 x 20,5
DESCRIERE
Anul meu fără pantaloni • WordPress. com şi viitorul muncii
Această carte are două ambiţii: în primul rând, să împărtăşesc ceea ce am învăţat într-un loc de muncă futurist şi, în al doilea rând, să capturez povestea din spatele culiselor a unei echipe bune şi a unei companii fascinante. Voi împărtăşi ceea ce am învăţat, ceea ce am iubit şi ceea ce m-a înnebunit de plăcere.
Cartea este, în mare parte, cronologică şi bazată pe jurnalul meu. Termenul pretenţios pentru această abordare este „jurnalism participativ”, ceea ce înseamnă că scriitorul, în acest caz eu, nu raportează pur şi simplu stând în siguranţă pe margine, ci din mijlocul întâmplărilor. Avantajul este intimitatea. Eu sunt onest într-un fel în care majoritatea cărţilor nu sunt.
Dezavantajul este perspectiva: povestea mea ocupă locul central în scenă, chiar dacă eforturile altor persoane au fost mai importante, lucru care se întâmplă adesea. Pentru a echilibra acest aspect, anumite capitole abordează o perspectivă mult mai largă decât povestea mea. (Scott Berkun)
Dacă vrei să priveşti diferit antreprenoriatul, managementul sau chiar viaţa, în general, citeşte această carte. (Tim Ferriss, autor „Săptămâna de lucru de 4 ore”)
Unii oameni spun că modul în care muncim este în schimbare, dar greşesc. Schimbarea a survenit deja! (Chris Guillebeau, autor „Startup de 100$”)
O călătorie nebună în culisele uneia dintre cele mai de succes şi progresive companii de pe planetă. O viziune profetică pentru ceea ce înseamnă viitorul muncii. (Douglas Pyle, vicepreşedinte JPMorgan Chase)
Berkun ne oferă o imagine fascinantă din interiorul unei companii neobişnuite care experimentează noi modalităţi de a munci. Câteva dintre acestea par nebuneşti, dar ceea ce fac cei de la WordPress astăzi vom face şi noi mâine. (Tom Standage, editor „The Economist”)
O poveste genială, onestă şi amuzantă, spusă din interior, despre mediul organizaţional dintr-o companie minunată. (Eric Ries, autor „The Lean Startup”)
Veţi fi surprinşi, şocaţi, încântaţi, emoţionaţi şi inspiraţi despre modul în care WordPress. com îşi desfăşoară activitatea. Eu am fost! (Joe Belfiore, vicepreşedinte Microsoft)
Scott Berkun este autorul bestsellerurilor „The Myths of Innovation” (2010) şi „Making Things Happen” (2008).
A lucrat la Microsoft între 1994 şi 2003, ca manager de program pentru Internet Explorer, versiunile 1. 0 până la 5. 0, iar în 2003 şi-a dat demisia, fixându-şi obiectivul de a deveni scriitor.
Articole scrise de Scott Berkun au apărut în publicaţii prestigiose precum Washington Post, New York Times, Wired, Fast Company sau Forbes. A predat gândirea creativă la Universitatea din Washington şi este invitat frecvent la posturile CNBC, MSNBC şi NPR. De acelaşi autor la editura Publica a mai apărut „Confesiunile unui vorbitor public” (2012).
Această carte are două ambiţii: în primul rând, să împărtăşesc ceea ce am învăţat într-un loc de muncă futurist şi, în al doilea rând, să capturez povestea din spatele culiselor a unei echipe bune şi a unei companii fascinante. Voi împărtăşi ceea ce am învăţat, ceea ce am iubit şi ceea ce m-a înnebunit de plăcere.
Cartea este, în mare parte, cronologică şi bazată pe jurnalul meu. Termenul pretenţios pentru această abordare este „jurnalism participativ”, ceea ce înseamnă că scriitorul, în acest caz eu, nu raportează pur şi simplu stând în siguranţă pe margine, ci din mijlocul întâmplărilor. Avantajul este intimitatea. Eu sunt onest într-un fel în care majoritatea cărţilor nu sunt.
Dezavantajul este perspectiva: povestea mea ocupă locul central în scenă, chiar dacă eforturile altor persoane au fost mai importante, lucru care se întâmplă adesea. Pentru a echilibra acest aspect, anumite capitole abordează o perspectivă mult mai largă decât povestea mea. (Scott Berkun)
Dacă vrei să priveşti diferit antreprenoriatul, managementul sau chiar viaţa, în general, citeşte această carte. (Tim Ferriss, autor „Săptămâna de lucru de 4 ore”)
Unii oameni spun că modul în care muncim este în schimbare, dar greşesc. Schimbarea a survenit deja! (Chris Guillebeau, autor „Startup de 100$”)
O călătorie nebună în culisele uneia dintre cele mai de succes şi progresive companii de pe planetă. O viziune profetică pentru ceea ce înseamnă viitorul muncii. (Douglas Pyle, vicepreşedinte JPMorgan Chase)
Berkun ne oferă o imagine fascinantă din interiorul unei companii neobişnuite care experimentează noi modalităţi de a munci. Câteva dintre acestea par nebuneşti, dar ceea ce fac cei de la WordPress astăzi vom face şi noi mâine. (Tom Standage, editor „The Economist”)
O poveste genială, onestă şi amuzantă, spusă din interior, despre mediul organizaţional dintr-o companie minunată. (Eric Ries, autor „The Lean Startup”)
Veţi fi surprinşi, şocaţi, încântaţi, emoţionaţi şi inspiraţi despre modul în care WordPress. com îşi desfăşoară activitatea. Eu am fost! (Joe Belfiore, vicepreşedinte Microsoft)
Scott Berkun este autorul bestsellerurilor „The Myths of Innovation” (2010) şi „Making Things Happen” (2008).
A lucrat la Microsoft între 1994 şi 2003, ca manager de program pentru Internet Explorer, versiunile 1. 0 până la 5. 0, iar în 2003 şi-a dat demisia, fixându-şi obiectivul de a deveni scriitor.
Articole scrise de Scott Berkun au apărut în publicaţii prestigiose precum Washington Post, New York Times, Wired, Fast Company sau Forbes. A predat gândirea creativă la Universitatea din Washington şi este invitat frecvent la posturile CNBC, MSNBC şi NPR. De acelaşi autor la editura Publica a mai apărut „Confesiunile unui vorbitor public” (2012).
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 57,00 leiPRP: 60,00 lei
- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 25,76 leiPRP: 28,00 lei
RECENZII