Analiza impactului retelelor sociale online asupra agentilor economici

Preț: 40,00 lei
Disponibilitate: în limita stocului
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 172
Format: 16,5x23,5

DESCRIERE

Analiza impactului retelelor sociale online asupra agentilor economici

- de Camelia Delcea

Cartea de fata se doreste a veni atat in intampinarea studentilor din domenii ce vizeaza stiinta sistemelor, economie, inginerie, cibernetica, marketing, etc. datorita faptului ca ofera cadrul si aparatul necesar pentru initierea, cunoasterea si aprofundarea elementelor ce tin de teoria sistemelor gri, comportamentul consumatorilor si imaginea firmei, cat si celor care doresc sa utilizeze avantajele oferite de aceasta noua teorie pentru a imbunatati performantele sistemelor deja create si utilizate in realizarea de diagnoze si prognoze cu privire la starea sistemelor investigate.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0411 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).