Afaceri comerciale. Abordari moderne

Preț: 25,07 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Carmen Costea
ISBN: 973-655-694-8
Editura: C.H. Beck
Anul publicării: 2005
Pagini: 256
DESCRIERE
Afaceri comerciale. Abordari moderne
In proiectarea afacerii sale, orice manager are nevoie de informatii reale, concludente, complete si complexe despre mediul economic, geografic, socio-cultural, politico-juridic, tehnologic si ecologic, intern si international. Doar pe baza unei analizei complexe legate de aceste tipuri de informatii se configureaza tabloul credibil al realitatii mediului in care firma comerciala isi desfasoara activitatea. In aceasta realitate firma isi dezvolta optim activitatea la confluenta tendintelor curente, acolo unde se contureaza noile oportunitati. Succesul firmei moderne si al omului de afaceri depind, astfel, de capacitatea de a selecta informatiile esentiale, de a penetra fluxurile de informatii concentrate, polivalente. In perioada actuala cunoasterea consumatorilor nu mai reprezinta totul in activitatea comerciala. Tot mai mult se impune cunoasterea tuturor actorilor care opereaza in cadrul schimbului intrucat identificarea si analiza activitatii tuturor joaca rolul decisiv pe piata.
In proiectarea afacerii sale, orice manager are nevoie de informatii reale, concludente, complete si complexe despre mediul economic, geografic, socio-cultural, politico-juridic, tehnologic si ecologic, intern si international. Doar pe baza unei analizei complexe legate de aceste tipuri de informatii se configureaza tabloul credibil al realitatii mediului in care firma comerciala isi desfasoara activitatea. In aceasta realitate firma isi dezvolta optim activitatea la confluenta tendintelor curente, acolo unde se contureaza noile oportunitati. Succesul firmei moderne si al omului de afaceri depind, astfel, de capacitatea de a selecta informatiile esentiale, de a penetra fluxurile de informatii concentrate, polivalente. In perioada actuala cunoasterea consumatorilor nu mai reprezinta totul in activitatea comerciala. Tot mai mult se impune cunoasterea tuturor actorilor care opereaza in cadrul schimbului intrucat identificarea si analiza activitatii tuturor joaca rolul decisiv pe piata.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII