Afaceri bune. Leadership, flux şi gândire pozitivă
Preț: 22,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Mihaly Csikszentmihalyi
ISBN: 978-973-669-374-8
Editura: Curtea Veche
Anul publicării: 2007
Pagini: 312
Format: 13X20
DESCRIERE
Afaceri bune. Leadership, flux şi gândire pozitivă
Psihologia experienţei optime!
Afaceri bune porneşte de la premisa că trăim astăzi într-o eră în care afacerile şi munca, în general, au înlocuit religia şi politica. M. Csikszentmihalyi descrie modul în care liderii din domeniul afacerilor, managerii şi chiar lucrătorii înşişi îşi pot găsi „fluxul“, contribuind nu doar la crearea propriei lor fericiri, ci chiar la apariţia unei societăţi drepte şi în continuă evoluţie. El identifică factorii cruciali pentru funcţionarea unei afaceri bune: încrederea, angajarea în formarea unui mediu propice pentru dezvoltarea angajaţilor şi devotamentul faţă de obţinerea unui produs care să vină în ajutorul oamenilor. Această carte ar trebui citită de către toţi cei care preţuiesc contribuţiile individuale pozitive în lumea atât de schimbătoare a afacerilor.
Pentru realizarea ei, autorul a intervievat mai multe zeci de CEO exemplari din punctul de vedere al implicării lor într-o astfel de misiune, a căror înţelepciune s-ar putea rezuma prin următoarea frază: „Liderii ar trebui să ofere angajaţilor posibilitatea de a munci cu bucurie, spre mulţumirea sufletului lor, ţinând cont totodată şi de nevoile societăţii.“
Dale Carnegie spunea că există patru căi, şi numai patru, prin care putem avea contact cu lumea. Suntem evaluaţi şi clasificaţi în funcţie de ce facem, cum arătăm, ce spunem şi cum o spunem.
Colecţia Cărţi Cheie a fost concepută întocmai pentru a vă ajuta să parcurgeţi aceste patru căi, dezvăluind secretele de succes ale celor mai avizaţi autori în materie. Un ghid esenţial pentru cei ce îşi doresc să îşi atingă scopurile propuse şi să aibă o viaţă fericită şi echilibrată.
Psihologia experienţei optime!
Afaceri bune porneşte de la premisa că trăim astăzi într-o eră în care afacerile şi munca, în general, au înlocuit religia şi politica. M. Csikszentmihalyi descrie modul în care liderii din domeniul afacerilor, managerii şi chiar lucrătorii înşişi îşi pot găsi „fluxul“, contribuind nu doar la crearea propriei lor fericiri, ci chiar la apariţia unei societăţi drepte şi în continuă evoluţie. El identifică factorii cruciali pentru funcţionarea unei afaceri bune: încrederea, angajarea în formarea unui mediu propice pentru dezvoltarea angajaţilor şi devotamentul faţă de obţinerea unui produs care să vină în ajutorul oamenilor. Această carte ar trebui citită de către toţi cei care preţuiesc contribuţiile individuale pozitive în lumea atât de schimbătoare a afacerilor.
Pentru realizarea ei, autorul a intervievat mai multe zeci de CEO exemplari din punctul de vedere al implicării lor într-o astfel de misiune, a căror înţelepciune s-ar putea rezuma prin următoarea frază: „Liderii ar trebui să ofere angajaţilor posibilitatea de a munci cu bucurie, spre mulţumirea sufletului lor, ţinând cont totodată şi de nevoile societăţii.“
Dale Carnegie spunea că există patru căi, şi numai patru, prin care putem avea contact cu lumea. Suntem evaluaţi şi clasificaţi în funcţie de ce facem, cum arătăm, ce spunem şi cum o spunem.
Colecţia Cărţi Cheie a fost concepută întocmai pentru a vă ajuta să parcurgeţi aceste patru căi, dezvăluind secretele de succes ale celor mai avizaţi autori în materie. Un ghid esenţial pentru cei ce îşi doresc să îşi atingă scopurile propuse şi să aibă o viaţă fericită şi echilibrată.
Accesul clienţilor
-Noutati
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII