50 de idei puternice pentru a va pastra clientii

Preț: 19,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Paul R Timm
ISBN: 978-973-728-288-0
Editura: Meteor Press
Anul publicării: 2008
Pagini: 176
Format: 13x20
DESCRIERE
50 de idei puternice pentru a va pastra clientii
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti pune in practica metodele prezentate veti fi capabili sa reduceti semnificativ nemultumirile clientilor. Numeroasele sugestii practice, pe care le puteti aplica imediat, va invata:
- Sa transformati cumparatorii nemultumiti in clienti fideli pe viata.
- Sa utilizati gesturi simple pentru a va pastra clientii.
- Sa nu ascultati doar cu urechile.
- Sa gasiti solutii simple pentru a intrece asteptarile clientilor.
- Sa utilizati feedbackul negativ pentru actiuni pozitive.
Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare devastatoare pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei, structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti.
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca veti pune in practica metodele prezentate veti fi capabili sa reduceti semnificativ nemultumirile clientilor. Numeroasele sugestii practice, pe care le puteti aplica imediat, va invata:
- Sa transformati cumparatorii nemultumiti in clienti fideli pe viata.
- Sa utilizati gesturi simple pentru a va pastra clientii.
- Sa nu ascultati doar cu urechile.
- Sa gasiti solutii simple pentru a intrece asteptarile clientilor.
- Sa utilizati feedbackul negativ pentru actiuni pozitive.
Atat managerii, cat si angajatii pot folosi informatiile din acest manual pentru a evita efectele de propagare devastatoare pe care le pot produce clientii dezamagiti. Veti vedea cat este de usor pentru orice companie, mare sau mica, sa aplice creativ si consecvent o serie de mici inovatii pentru satisfacerea clientelei, structurand si consolidand in acest fel portofoliul de clienti.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 118,80 leiPRP: 132,00 lei
- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
RECENZII